Quote:
|
So neither of these are low fat diets, and even if they were, low fat dieting isn't the key to longevity.
|
It's good that you realized this.
Quote:
|
Now, if they had increased fruit and vegetable servings by 5 a day, I think we would have a very different study. Increasing fruits and vegetables by one serving combined, when you are talking about post-menopausal women is really nothing.
|
You think ? I think there will be more dissapointment. 4 large studies and a couple more that i have just discovered on other journal shows the same dissapointing results. What more can you say ?
All these studies suggest that we need to look beyond fruits and vege when it comes to total cancer prevention. There is no reason to stick to something that do not work.